aaaa | aaaa |
|
a |
|
|||||||
|
|||||||||||
Θεωρητικό μοντέλο, πρακτική εφαρμογή στην κβάντιση χρώματος με τον αλγόριθμο Color Quantization και πειραματικά δεδομένα.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015
|
|||||||||||
αααα |
διάγραμμα 1 Ο αλγόριθμος Merge sort (παχιά γκρίζα καμπύλη) και ο αλγόριθμος Counting sort (λεπτές καμπύλες χρωματισμένες ανάλογα με το εύρος των αριθμών που ταξινομούνται) όπως αποδίδουν στην ταξινόμηση φυσικών αριθμών τυχαίας κατανομής. Κάντε κλικ στην εικόνα του διαγράμματος για να μεγαλώσει. Δείτε επίσης το διάγραμμα κατανάλωσης μνήμης εδώ και τα αναλυτικά δεδομένα εδώ.
|
αααα | αααα |
διάγραμμα 4 Η υβριδικής μεθόδος συνδυάζει τους αλγόριθμους Merge sort και Counting sort στην ταξινόμηση φυσικών αριθμών τυχαίας κατανομής αποδίδοντας βέλτιστα. Κάντε κλικ στην εικόνα του διαγράμματος για να μεγαλώσει.Δείτε επίσης το διάγραμμα κατανάλωσης μνήμης εδώ και τα αναλυτικά δεδομένα εδώ. |
αααα | ||||||
κατεβάστε το
άρθρο
κατεβάστε το αρχείο
SPARTA_sort.zip
Κατά την κβάντιση χρώματος εικόνων ανάλυσης 4K, από τα 24 bit στα 8 bit, o Merge sort ταξινομεί εντός της κόκκινης περιοχής, ο Counting sort εντός της κίτρινης περιοχής και η Υβριδική μέθοδος εντός του μπλέ περιγράμματος, αποδίδοντας 161% ταχύτερα από τον Merge sort και 15% ταχύτερα από τον Counting sort. Και οι τρεις αλγόριθμοι καταναλώνουν την ίδια ποσότητα προσωρινής μνήμης (64 MB). Δείτε επίσης τα αναλυτικά δεδομένα εδώ.
|